GRATIS VERZENDING VANAF 120€

Retour- en vergoedingsbeleid

Artikel 1. Algemeen

Wij hebben een retourbeleid van 30 dagen. Dat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30
dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als
wanneer u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de etiketten en in zijn
oorspronkelijke verpakking. U hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kunt u per e-mail contact met ons opnemen. Als uw retour wordt
aanvaard, sturen wij u een retourverzendingsetiket, evenals aanwijzingen over de manier en waar
u uw pakket kunt terugsturen. De artikelen die ons worden teruggestuurd zonder voorafgaande
retouraanvraag worden niet geaccepteerd.
U kunt voor elke vraag over een retourzending per e-mail contact met ons opnemen.

Artikel 2. Schade en problemen

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel
kapot of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem
kunnen inschatten en oplossen.

Artikel 3. Uitzonderingen en artikelen waarvoor geen retour mogelijk is

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden teruggestuurd, zoals bederfelijke producten en
gepersonaliseerde producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen). Wij
aanvaarden ook geen retourzendingen van gevaarlijke stoffen, brandbare vloeistoffen of gassen.
Neem contact met ons op als u vragen hebt of zich zorgen maakt over uw specifieke artikel.
Helaas kunnen wij ook geen retourzendingen aanvaarden van artikelen in de uitverkoop of
cadeaubonnen.

Artikel 4. Ruilen

Het snelste middel om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is het artikel dat u hebt terug te sturen
en zodra de retour is aanvaard, het nieuwe artikel apart te bestellen.

Artikel 5. Terugbetalingen

Wij berichten u zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geverifieerd en laten u weten of
de terugbetaling wel of niet is goedgekeurd. In geval van goedkeuring wordt u automatisch
vergoed volgens uw oorspronkelijke betaalwijze. Vergeet niet dat uw bank of uw
creditcardmaatschappij ook een bepaalde termijn kan nemen voor het behandelen en weergeven
van de vergoeding.